Sådär härligt trött

Väl framme i storstan började shoppingen direkt. Eller efter vi först letat upp mitt hotell. Ja jag bor faktiskt på hotell medan min kära mor o respektive bor hos min moster. Vi (jag o mamma) tyckte jag kunde unna mig det som småbarnsförälder. 
Hur som, shoppingen kom igång och jag betade av det på listan jag kom hit för. 


If you can't stop thinking about it... Buy it!  So I did...

När det va avklarat fortsatte vi gå i affärer för att sedan ta oss till en jätte mysig restaurang.





Va inte sådär jätte mkt folk som jag hade räknat med. Men lär säkert bli mer imorgon.
Nu är jag sådär härligt slut i kroppen och jag är väldigt nöjd med att jag beslutade mig för att bo på hotell. Shopping, hotellvistelse och god mat , det blir inte mkt bättre än så. Men det går ändå inte komma ifrån att jag faktiskt saknar mina hjärtan där hemma.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design