Påfyllning av mateus

Igår kväll låg jag nerbäddad fullt påpälsad med både halsduk mm och frös ändå. Här hemma har förkylning efter förkylning hägrat i stort sett hela hösten och måendet har varit rena rama bergodalbanan. 

Idag känns det lite bättre, igen, och då jag hade lite ärenden på stan va det bara till att bita ihop och bocka av listan.  


Efter att vi lämnat oliver så blev det en fika i väntan på att affärerna skulle öppna. Men då det va under mollys förmiddagsvila så va hon inte mkt till sällskap.

Ärendena bockades av och våran mateus samling fick lite påfyllning av fem assietter.

När vi har alla assietterna så tror jag att våran samling faktiskt är komplett. 

 Imorgon hoppas jag att vara ännu piggare då en tågresa till storstan väntar, om nu inte en snöstorm kommer ivägen! 


Kommentarer
Postat av: Issa

Tjusigt! Vågar knappt slinka in på IK längre då det alltid följer med ngt hem :).
Hoppas du kommer iväg till Sthlm o får köpt din väska :). Kram

Svar: Tack det hoppas jag oxå :)). Kram
Linda

2014-12-11 @ 21:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design