I väntan på vattkoppor

Igår kom oliver hem igen efter att ha spenderat några dagar i gvd. Både jag o molly fick en riktig bamsekram när han kom innanför dörren efter att han o A varit på en HV match. Underbara unge!

De senaste dagarna har vi hållt oss inne för det mesta. Jag o M har pusslat o det har lekt o busats. 
Då vi inväntar vattkoppor här hemma så inspekterar vi varenda suspekta lilla plutt på M men än så länge verkar det vara grönt. Hon borde få det den här v då det va över två v sedan hon delade saliv (delade napp) med en som hade vattkoppor. Vi hoppas ju att hon får det och sedan att storebror får det oxå, dels för att det är bra att de har det när de är små och dels för att jag ändå är hemma nu. Så vi håller tummarna lite att det dyker upp ngt snart. 




Idag ska vi faktiskt städa bort julen. Vi brukar egentligen vänta till nyårsdagen men i år ryker det lite tidigare. 
Och sedan ikväll så ska jag o mitt hjärta på liten minidate ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design