Soffwanties

I söndags var jag o mamma på Mio och spanade lite. Jag på soffor o sängar och mamma på möbler till deras kontor som ska bli ett litet tvrum istället.
 
Som jag nämnt tidigare så är jag extremt trött på skinnsoffan vi har, tycker att det är extremt fult och vill inget hellre än att byta ut den mot en grå lite nättare soffa. Alex tycker att vi ska vänta i minst två år då en ny grå soffa kanske inte är det mest optimala med må barn. Visst han har rätt, M E N  det är ju en mindre evighet så så länge kommer inte på fråga.
 
Vill som sagt ha en grå soffa här uppe och sedan vill jag ha en ny soffa till gillestugan oxå, en i liknande tyg vi har nu men en större soffa i U format. Det ska nämligen vara barnens tvhörna så där måste vi ha ett tåligt tyg och mycket plats.
Här uppe hade jag helst velat ha två likadana soffor, 2or el 3or stående mot varandra men det ha vi tyvärr inte plats för så det får bli ngt annat. Dock finns det ju en hel del att välja på där ute i soffdjungeln så det lär inte bli lätt.
 
Till barnen, gillar cozy hörnan.
Till barnen, en helt vanlig U soffa.
Här uppe?
Föll en aning för denna fast i ett annat tyg. Lite tantig men tidlös..
U soffa även upp?
eller denna?
 
(alla bilder från MIO)
Hittade fler som jag hade kunnat tänka mig till oss här uppe och har även hittat på andra ställen. Det är tur att jag inte behöver bestämma mig ännu. Har ju lite tid på mig då jag först och främst måste övertala A om hur stort behov vi verkligen är av en ny soffa. Eller rättare sagt två nya soffor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design