Snabbantning

Söndagen blev inte som planerat, efter värsta sortens magont, trodde först att det bara va vanlig magkatarr igen då den har kommit tillbaka med råge den här sommaren. Men när jag sedan va tvungen att ha en spann jämte mig insåg jag att det va magsjukan som kommit för ett besök. 

Helt sjukt va ynklig man känner sig när man rykt på det och varje gång tror man att man är nära döden. Det va ändå en lättare variant som enbart höll i sig i sju timmar. Men fy fasiken vilka långa timmar det var.

Nu är jag iaf piggare och ska bara försöka få i mig lite mat och hålla tummarna att resten av familjen slipper denna vedervärdiga sjukdom. 


Hatar egentligen McD men det va det enda jag kände mig sugen på. En liten hamburgare samt en liten milkshake.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design