Cutipie

Att köpa kläder till Molly är ingen som helst konst. Det är farligt enkelt!!! Har alltid tyckt att det är lättare att köpa till flickor än pojkar då jag anser att det finns så mycket mer att välja på när det kommer till flickor.
Till Oliver är det skjorta eller pikétröja tillsammans med byxor/shorts som gäller men till Molly finns det ett hav av olika sorters stilar som jag gillar att välja mellan. Just nu har jag hittat inte mindre än fem olika jackor till Molly men då även jag inser att hon inte behöver så många så måste jag försöka välja. Lättare sagt än gjort kan jag lova. 

Nu tillbaka till rubriken.
Min käre mor/barnens mormor hade igår gått loss inne i cutipies butik. Och vi fick hem en påse med massa fina kläder. Kändes lite som julafton trots att inte kläderna va till mig.




Detta va min favorit i påsen då jag själv spanat in den till lilla M. 

Cutipie har väldigt mycket fint och för er som inte har möjlighet att besöka deras butik/showroom så har de även en hemsida www.cutipie.se . In o shoppa loss vettja! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design