Tatuering

Idag har jag varit och tatuerat mig. Det blev ett citat på armen. 

Family - where life begins and love never ends


Precis nygjord! Även fast den ser sned ut här är den rak. Den följer benet på nedre armen.

Jag gillar tatueringar och är extremt nöjd.

La upp en bild på tatueringen på IG när den va klar och mamma som gillar allt man lägger upp där, hon skulle tom gilla om jag lägger upp en bild på en sten, men detta va den första bilden hon inte gillade. Så jag vet vad hon tycker om den :), men jag jag älskar den!

Resultatet!

Som sagt jag är väldigt nöjd och jag bokade även tid för en till. Vet inte men detta kanske är min 30 års kris som kommer lite tidigt?! Det ska iaf bli en text som ska sitta nedanför nacken och det är oxå ett citat med Oliver o Mollys namn. Å det blir min fjärde... Och sista... Tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design