Sökes

Skulle behöva lite hjälp... Brukade ni som små göra egna gipsfigurer som ni sedan färglade? Tomtar va ngt jag kommer ihåg att vi gjorde och gipsformarna va i ngn slags latex/gummi. Nu är jag på jakt efter såna sk 3D gipsformar i latex. Ngn som vet vart man kan hitta det? 

Likaså en annan grej jag har letat efter. En plansch/poster på Henrik Lundqvist. Tror att oliver hade blivit super stolt över en sådan. De enda jag hittar är på allposter på it men där är de rätt dyra om man vill ha bilden lite större.


Bild lånad från allposters.se

Likadant här, när man va mindre så kunde man köpa alla möjliga sorters planscher. Man bläddrade mellan dem, valde och köpte dem sedan på rulle. Kommer ni ihåg? Säljs inte sånt längre heller?

Tycker ju att båda dessa grejer borde gå att få tag i men frågan är bara vart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design