Halmstad

Idag tog jag o barnen vårt pick o pack och styrde bilen ner mot bästkusten. Det har blivit lite tradition att åka hit när våren kommit för min o olivers del och den här gången så hade vi ju en till med oss. 


Det går lika bra att sova i Halmstad som hemma. Så bra betyg för Halmstad av molly som intog västkusten för första gng idag. 


Och det spelas hockey även här- såklart!


Premiärglassen utomhus 


Oliver o jag 


Uppe vid stugan va det jätte skönt men nere vid havet va det ingen värme och vinden va riktigt kylig. Så även det mänskliga elementet Oliver frös.


Halmstad är helt klart ett av mina favoritställen. Varje gång jag landar här så sköljer ett sorts lugn över mig och som tur är trivs inte bara jag här utan även min lilla familj. 




Kommentarer
Postat av: Issa

Så söt han är kära O. Han ser sådär finurligt lycklig ut :). Kram

Svar: Tror att han är rätt lycklig, speciellt när han äter glass ;) kram
Linda

2014-04-17 @ 12:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design