Shopping

I shoppingväg fick jag med mig det mesta som jag va ute efter i Göteborg. Dock behöver jag lite nya höstklänningar men det hittade jag inte. Hittade faktiskt inget direkt i klädväg som föll mig i smaken. Liten besvikelse. Men fick med mig en hel del annat kul istället.

Ny plånbok som jag va ute efter, ett par skor till Olli samt lite leksaker. Sen blev jag sminkad av en super gullig tjej så det blev liite mer smink köpt än vad jag hade tänkt från början. Men fy vad nöjd jag är! Bara borstarna är helt klart ett superköp, kanon bra samt otroligt sköna mot huden och kvalitén sen - tipp topp!

Trots bristen på kläder så har jag stillat min shoppingabstinens, åtminstone en aning ;).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design