Min matlåda

Vardagsmat och vad man ska äta idag är en ständigt återkommande fråga. Säkerligen inte bara hos oss utan även hos de flesta andra. Vi skriver våra matsedlar för kommande vecka varje söndag och storhandlar då också. Och man försöker alltid hitta nya recept att testa.
 
Den här veckan har jag testat två nya rätter. I måndags blev det en rätt med pasta och kräftstjärtar i hummersås vilket låter supergott men som INTE va ngn höjdare.
Däremot igår testade vi ett recept som jag hittat hos matplatsen, som så många andra goda recept. Rätten heter flämtande uttern och är ngt vi definitivt kommer att göra igen. Snabbt, smidigt och gott -  en perfekt vardagsrätt!
Receptet hittar du här 
 
Nu hoppas jag bara det smakar lika bra som matlåda dagen efter som den gjorde igår :)!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design