Göteborgvistelse

Precis hemkomna efter ett dygn i Göteborg. Hotellvistelse och shopping var det som stod på schemat.

Igår blev det inte mkt gjort då både jag och Alex ( vilket är helt förståeligt så som han jobbat den senaste veckan) så blev det en tidig kväll på hotellet och roomservice. Ingen av oss va sugna på att gå ut och äta så df fick det bli mat på rummet. Inte helt fel det heller :)!

Vi bodde på Clarion post som va riktigt fint och med ett kanon läge. Va supernöjd tills jag vaknade inatt av extremt höga (o)ljud från grannen ovanför. Höll på att kräkas för det är inga ljud jag vill höra och jag kan lova att jag hörde allt! Låg och vände och vred på mig å svor att jag aldrig ska tillbaka till det här snuskhotellet med så dålig isolering!
Jag ändrade mig dock tvärt när jag kom ner till frukostbuffen på morgonen. Det fanns allt och den är helt klart värd en natt med dålig sömn, kan nog tom stå ut med obekväma ljud för den.

Så när vi åker tillbaka till Gbg i nov för Lisebergs julmarknad mm så får det nog bli Clarion post iaf. Ska dock hålla tummarna hårt för att vi slipper högljudda grannar då!


Kommentarer
Postat av: Issa

Haha, detta är nästan aningens komiskt. Samma hände mig o Erik när vi var där och firade min födelsedag. Dock fick vi vår överraskning på morgonkvisten.
Tråkigt med så dålig isolering på ett så fint hotell i övrigt. Hoppas ni hade en fin helg. Kram

Svar: haha ja nästan lite komiskt. Fast jag tyckte inte det va det minsta komiskt när jag låg där vaken och inte lyckades somna om:)!Får se hur det blir nästa gång vi är där, ska dit i nov igen.
Linda

2013-09-08 @ 00:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design