Baciller all over the place

Helgen för min del har inte varit speciellt givande hittills. Har hållit mig inomhus och varit sängliggandes för det mesta. Det enda jag orkat göra är att tvätta några maskiner tvätt. Och det har tagit den lilla energi jag har. Jag känner mig otroligt lat men energin är verkligen som bortblåst!

Huvudvärk, förkylning och feber är det som härjar. Konstigt egentligen hur snabbt man glömmer bort hur det känns att va helt frisk. Känns som jag varit dålig i en evighet. Ändå är det bara en fjuttig förkylning jag lider av så det känns så fel att klaga när det finns de som har det betydligt värre.

Mkt vätska och vila sen ska jag nog snart vara på benen igen!

Pojkarna här hemma tillsammans med farfar Jesper ligger då inte på latsidan iaf. De håller på för fullt på framsidan och för var dag som går så blir det bara finare och finare. 


Vill man ha cowboyhatt på sig när man jobbar så får man det.







Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha :) Söta lilla Oliver <3

2013-09-22 @ 13:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design