Provat på att ha höstlov

Idag kompade jag några timmar så att Olli och jag oxå kunde få känna på hur det är att ha höstlov. Det blev en tur till sporthallen där de hade aktivitetsdag. Och vilken aktivitet det va där, det va ansiktsmålning, hinderbana och hoppborgar. Full rulle med andra ord.
 
Jag va osäker på om Olli skulle få ut så mycket ut av det då han kan va ganska blyg och försiktig speciellt när det ä mycket folk. Och till en början tittade han och inspekterade allt på avstånd men efter en liten stund blev det full rulle även på honom.
 
 
Efteråt blev det glass och fika på Stigs.
 
 
Det har varit en jätte fin em och jag tror att Olli är nöjd oxå då han somnade på två röda.
 

Kommentarer
Postat av: Faster

Så söt han är, svårslaget! :)

2013-11-10 @ 18:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design