Fredag

Fredag och löningsdag, vilken kanon start på helgen! Jag och syster intog city redan vid 13.00 idag för att kolla in utbudet i affärerna. Vi var egentligen bara ute efter lampor men några andra affärer fick sig ett litet snabb besök.
Fanns inte jätte mycket att hänga i julgranen och på tal om jul osv så får man ju hålla lite i pengarna då det är mest julklappar som står på shoppinglistan framöver.
 
Inges El sparade vi till sist då vi förmodade att det kunde bli rätt tungt i kassarna efter det besöket, vilket vi hade rätt i. Syster köpte 3 olika lampor och jag köpte en ljusskena och en ljuslykta samt beställde en stjärna till Olivers kommande rum.
 
 
 
 
 
Cato ljusskena med spotlights som jag hoppas ska lösa vårat ljusproblem i höst.
 
Ljuslykta från Herstal som står utomhus på trappan med ett batteridrivet ljus i.
 
Stjärna ichiban från By rydens som beställdes hem.( Har fortfarande en liten besatthet över stjärnor)
 
 
 
Två klänningar från HM blev det oxå.
 
 
Är nöjd med min shopping och hoppas att det blir bra med ljusskenan. Tror inte det blir riktigt kanon men jag hoppas att det fungerar och inte ser jätte dumt ut.
 
Fredagskänslan fortsätter och Oliver har bestämt maten idag och det betyder tacos. Inget jag blir ledsen över då jag oxå tycker det är en fredagsfavorit. Gott, snabbt o smidigt.
Trevlig fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design