Emporia

När vi kom till Sverige i torsdags så passade vi på att besöka Emporia. Andra gången jag är där och jag gillar det starkt. Känns som de har allt...och lite till.
 
Jag hade som ursäkt att vi skulle stanna där och äta innan vi åkte hem och då så passade jag på att springa i lite butiker. Då jag visste att jag hade ont om tid hade jag redan tittat ut vad jag skulle köpa. Hann med 4 butiker bara och jag önskar att det funnits tid och ork till fler när man ändå var där nere men det få bli en annan gång.
 
En kavaj/kofta från gina tricot. Gillar denna modellen på koftor/kavajer. Och en vanlig svart klänning från vero moda, går inte få för många svarta klänningar.
 
Sen under en kort period har jag lyckats skapa mig ett nytt beroende. Är totalt beroende av MAC smink och deras produkter. Så det blev ett besök inne på kicks där jag träffade en super mysig tjej jobbade som hjälpte mig och då jag kom direkt från flyget och såg minst sagt hemsk ut så hjälpte hon mig att se något sådär representabel ut.  I november när vi ska till Göteborg så lär det bli ytterligare fler produkter från MAC som får följa med hem. Just love it!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design