Söndag

Den här helgen har varit lite julig för vår del. Igår blev det litet julbord hemma hos mamma och thomas och idag har vi julpyntat lite här hemma. Ljusstakarna är uppe och granen är pyntad. Lite tidigt kan väl vissa tycka men jag tycker det är mycket mysigare att få njuta av allt det julmysiga nu innan än sen när det är över. På nyårsdagen åker allt ner i lådor igen för då står julen mig upp i halsen och då anser jag att julen är över.
 
 
 
 
Invigde min nya söta "vispskål" idag oxå från Living and Room. Passar perfekt till mina pajformar.
 
Blåbärspaj med vaniljsås
 
Som ni ser äter jag inte blåbärspaj med vaniljsås utan snarare vaniljsås med blåbärspaj.
 
 
När jag tänker efter har hela den här helgen handlat om mat egentligen. Jag har ätit så mycket gott i helgen så det är inte klokt. Jag lär ha gått upp en faslig massa.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design