Lycka är en spark i magen

Idag har det varit ett himla liv i magen och det är en sån underbar känsla. Jag oroar mig konstant och har det varit lite extra lugnt i magen ett tag blir jag extra stirrig, på dåligt humör och har svårt att koncentrera mig. Så därför är det helt underbart när det lever runt lite extra i magen. Idag har det varit som den lille försökt ta sig ur magen då den bökat runt utav bara tusan.♥
 
När man känner hur den lille lever runt i magen utlöser det ett riktigt lyckorus. Jag önskar att jag kunde låna ut magen till Alex för en liten stund så att han oxå kunde få känna hur underbart det känns.
Just nu är verklig lycka en spark(el två) i magen av den lille.
 
Dagens skärmlunch innefattade hela kostcirkeln... ostsmörgås, chokladboll, lussekatt och supergod jordgubbssmoothie.  Kostcirkel och kostcirkel vetisjutton men gott var det och jag tror den lille va rätt nöjd oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design