Lördag

Veckan har sprungit iväg då det varit fullt upp både på jobbet och därefter med tex living and room party och renoveringar här hemma. Vi håller på för fullt med Olivers nya rum och nu är det en strykning på väggarna, därefter en tapetsering och till sist golvläggning kvar sen är det klart.  Och då är det äntligen dags att börja möblera det.
 
Idag har det varit en riktigt tråkdag, har inte varit utanför dörren mer än runda på inges el med tanke på det här budvädret som är ute. Regn och mera regn är vad som bjudits på idag.
Men som sagt ett besök ute eller rättare sagt ett besök på Inges blev det iaf och jag fick med mig tre olika lampor hem.
Två av dem ska Oliver ha på sitt rum och ljusstaken ska vi ha i vardagsrummet. Om två veckor åker adventsstakarna och lite av julpyntet upp här hemma. Lite tidigt kan en del tycka men inte vi inte. Vi vill njuta av det mysiga som julen har att bjuda på så länge det går.
 
Ichiban från by rydens
 
Ljusstake från by rydens
 
F/ly från kartell
 
 

Kommentarer
Postat av: Issa

Snygga! Jag har ljusstaken från Rydens och är supernöjd, hade nästan velat ha 2 :)

Svar: Ja den är jätte fin . Valde mellan denna å den i betong. Men tänkte att den vita tröttnar jag inte på lika lätt :)
Linda

2013-11-10 @ 18:40:06
Postat av: Emelie

Jättefin ljusstake. Säljer du för Living and room??
Hoppas allt är bra med dig och er?
Kram

Svar: Nej nej det gör jag inte :) va på ett sånt party bara hos en vän.
Allt är bra tack, det är full rulle mellan sjukdomar, jobb och renoveringar :). Hoppas allt är bra med er!
Kram
Linda

2013-11-10 @ 20:57:28
URL: http://ecarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design