Vilken underbar dag

En fredag som heter duga helt enkelt. Vi började dagen med att åka in till stan för att möta upp Issa. Promenad och husesyn va det som stod på schemat. De har flyttat till en otroligt fin lgh, helt ny, ligger vid vattnet, intill ett jätte fint promenadstråk och med bara 5 min promenad till stans alla affärer. Den ligger helt perfekt med andra ord.
 
 
Oliver blev helt slut efter promenaden så då passade jag på att möta upp mamma i stan för en liten lunch på Espresso house. Sedan efter några besök i diverse affärer så åkte vi tillbaka till stugan. Det va ju ändå supefint väder ute så vi vill ju passa på att njuta av solen. Och var gör man inte det bäst om inte på stranden?!  Så jag och mamma packade en liten picknickkorg som innehöll en flaska rose, lite bullar och en påse cheese hearts(vad mer behöver man?) och begav oss mot stranden.
 
Vi hittade en perfekt liten sanddyna där vinden inte nådde oss där vi kunde njuta av solen (och vinet) till fullo.
 
 
En fin dag som nu ska avslutas med en film i soffan. Imorgon är det dags för mig och Olli att åka hem till Vmo igen.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka härliga bilder, äntligen är våren här :)

2013-05-06 @ 21:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design