Underbara sol och värme

Vad mycket gladare och piggare man blir av lite sol och värme. Den här helgen har verkligen varit helt underbar. Tänk om vi alltid kunde ha det såhär. Och nej jag hade definitivt intetröttnat på värmen.
Konstant utelek, ivigning av plaskpoolen, morgonpromenad runt osudden, rosevin, grillning, besök av vänner och altanhäng långt in på kvällen. Såna här dagar vill jag ha jämt.
 
 
 
Idag verkar det som om det är slut på sommarvärmen för den här gången. Men jag ska hålla tummarna för att den återkommer snart igen.
Nu inväntar vi fikabesök av familjen Ahlqvist/Sandén.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: E

Ja, sol och sommarvärme vill vi ha mer av:) vart har ni köpt er lilla pool till Oliver?? Så bra storlek, jag måste köpa en "pronto" till J, sedan säkra upp altanen så vi kan ha utelek där utan massa hårda och farliga fall... Mycket att tänka på med säkerheten...
Grattis igen till förlovningen. Kram

Svar: Vi köpte den på eko förra sommaren, där har de en hel del och välja på kan jag tro :)Tack så hemskt mkt =)! kram
Linda

2013-05-22 @ 23:11:35
URL: http://ecarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design