Totalt slut

Lämnade vmo kl sju i morse gör att bege oss söderut mot Malmö. En tolvtimmarstripp blev det då vi kom tillbaka till 50 skyltarna kl 19.00 igen.

Ha varit en fin dag med en del shopping. Gjorde ett besök både på Emporia och Väla. Emporia va inte mkt för omvärlden utseendemässigt, men som vi vet så är det ju insidan som räknas och där inne fanns faktiskt det mesta.

Men den största anledning till att vi åkte till Malmö va ju att jag hade fått ett återbesök på hudkliniken. Ett tiominutersbesök blev det bara. De körde lite med lasern igen på samma ställe som sist och ett nytt besök ska bokas om tre månader. Men läkaren jag träffade den här gng va super trevlig och väldigt ärlig och det kommer tyvärr inte gå att göra ngt åt armen. Får hoppas på att det bleks ytterligare lite med tiden istället.

Ett kort besök som sagt men desto mer tid till roligare grejer.
Nu är jag totalt slut och har därför bänkat mig i sängen framför Skärgårdsdoktorn. Så härmed blir det godnatt, åtminstone snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design