Shopping

Häromdagen va jag både ute på eurostop och inne i stan för att se vad butikerna hade att erbjuda. Hittade dock ingenting av värde trots att Nordic safari hade jätte mkt fint som hade gjort sig perfekt i min garderob. Men suget fanns bara inte där.  Väldigt lustigt då shoppingsuget är det största suget och finns lixom alltid där i vanliga fall! Men jag va helt enkelt inte på humör.
 
Det lilla som följde med mig hem va några muffinsformar samt en bricka jag inte ens vill ha. Plusset va iaf att jag äntligen köpte en gasolbrännare som jag tänkt köpa så länge. Nu ska här göras creme brulee, äntligen.
 
 
Har letat land o rike runt efter en vit bricka med kant, utan några som helst resultat. Och den här brickan vet jag inte vf jag köpte, den bara lixom gled med. .
 
Blev lite orolig ett tag då shoppingsuget saknades men oron varade inte länge då det blev lite it shopping senare på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design