Lycklig och Lycka

Igår kom äntligen våra fina ringar och fina är bara förnamnet. Älskar min ring, den är mer än vad jag nånsin kunde drömt om. Kan sitta och titta på den i evigheter.
 
 
Jag har alltid velat att det ska var en överraskning och helt ärligt trodde jag att jag skulle misstänka när ngt var på gång. Men icke, jag blev verkligen bokstavligt talat tagen på sängen.
Jag svävar fortfarande på moln efter att alex släppte den här fina överraskningen. Lycka och Lycklig... Jag är förlovad med den finaste jag mött.
 
 
 
Vi har även "satt" ett datum då vi skulle vilja gifta oss. Det blir inte än, men den som väntar på ngt gott....<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååå datum för bröllop tycker jag låter myckey bra, håller en tumme för att ni ej tänker göra det i smyg dock ;)

Svar: Nejdå det ska vi absolut inte göra=). Ni kan förvänta er en bröllopsinbjudan i brevlådan, men det dröjer ett tag, ni hinner nog före :)
Linda

2013-05-23 @ 14:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design