Lördag

Vilken fin kväll det blev iaf.  En kväll man skulle uttnyttjat till att vara utomhus egentligen.
 
Idag va det 30 års i halmstad med temat "ursäkta vi kom fel". Ett av de bästa festteman jag har hört.
Jag och alex bestämde oss för att vi skulle klä upp oss lite extra som om vi skulle gå på bröllop. Alltid kul att känna sig lite extra fin ju. Min outfit va klar, skulle bla ha korallklänningen som jag visade för ngn vecka sedan och så skulle jag inviga min fina Michael Kors iphone wallet.
 
 
 
Tyvärr blev Oliver dålig igår så jag bestämde mig för att stanna hemma.  Så nu vet jag inte riktigt när jag ska kunna använda min fina klänning. Ingen som vill bjuda på galej så jag får användning för den ?!
 
Istället blir det hemma- och myskväll för mig med cheeze hearts, saft och skärgårdsdoktorn. Skärgårdsdoktorn är ngt som får mig att må bra - myskänsla, sommar och skärgården.
 
 
Trevlig lördagskväll!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket för presenten :) Hoppas lillen är bättre! Midsommar kan ju vara ett tillfälle att använda klänningen :)

2013-05-27 @ 21:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design