Hemkommen

Nu är jag och Olli hemkomna efter en liten minisemester på bästkusten. Halmstad är nu officiellt invigt för säsongen. Jag älskar att spendera tid där, man behöver inte göra så mkt utan jag njuter bara genom att vara där. Halmstad är min fristad, jag mår bra där och där finns inga som helst bekymmer, de lämnar man hemma.
 
"Strandfynd" som den här fanns det många av
 
 
Starta dagen eller/och avsluta dagen med en promenad på stranden, vilken lyx det är. Tänk att få ha möjligheten att göra det varje dag!
 
Jag skulle inte vilja bo i halmstad, inte just nu, då det är skönt och ha ngt att komma bort till. Men däremot så är det verkligen ett ställe jag vill bosätta mig på äldre dar. Har redan börjat leta, det gäller ju att vara ute i god tid ;)
 
 
Vi har verkligen fått en liten dos av semesterkänsla nu de här dagarna som vi spenderat vid kusten och jag ser verkligen fram emot en varm, solig sommar som bla kommer spenderas i Halmstad - såklart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design