En överraskande dag

Idag hände något jag väntat, längtat och drömt om.
 
I morse när jag vaknade kom Alex in i sovrummet med blommor och ett litet paket.  Då jag tittat lite fel i almanackan så trodde jag att det va en liten förtidig mors dag present. Men icke - det va något så mkt bättre.
 
Han sa några fina saker och inte ens då förstod jag. Det slog mig först flera minuter senare vad som faktiskt hänt. Glömde tom att säga Ja, till en början, tills det gick upp för mig. Jag och Alex är nu förlovade ♥
 
 
 
Han hade varit och köpt/hyrt en attrappring som han använde men som nu är återlämnad och istället så väntar vi på våra permanenta ringar som är beställda. Då jag har en bröllopsmapp så visste vi redan vilken ring jag skulle ha :)
 
 
Det va verkligen en sjujädra överraskning som han presenterade. Jag hade ingen som helst aning och hela dagen har jag svävat på moln och kommer göra det ett bra tag.
Han är så fin min Alex!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Stort grattis till förlovningen! Härligt!

Svar: Tack så jätte mkt =)
Linda

2013-05-14 @ 03:40:48
URL: http://sandrasss.se
Postat av: Sandra

Stort Grattis till er, och vilken fin ring :) Fantastiska kärlek!!!

Svar: Tack Sandra =)!!!
Linda

2013-05-14 @ 15:28:15
Postat av: Annie

Jättegrattis! Vad härligt för er :-)

2013-05-15 @ 23:19:05
Postat av: Emelie

WOW!!!! Ett SUPER STORT grattis, älskade Linda. Massvis med kramar till er <3<3<3

2013-05-16 @ 20:43:28
Postat av: Peter

Grattis!! Härligt!

Jättefin ring.

Hoppas allt är bra annars.

/Peter

2013-05-24 @ 14:52:32
URL: http://peternordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design