Newin

 
De senaste dagarna har det blivit lite it shopping. Den näst bästa sortens shopping ;)! Givetvis shoppades det bara nödvändigheter. Trots att man vet exakt vad det är i paketen när de kommer så är det ändå alltid lika spännande.
 
 
 
2 träningslinnen köpta på ellos, det svarta från ellos egna kollektion och det andra från röhnisch.
 
 
 
Jag är en kavaj människa. Jag anser alltså att kavajer är som skor - man kan aldrig få för många! En svart, en puderbeige och en ljusrosa köpta på HM.
 
 
 
Odd molly lovely knit, grey melange från Country dreams.
 
 
Odd molly remix blouse från Tintinstyle.
 
Stickad tröja från bondelid köpt på Lager157.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka fina kläder! Jag har läst din blogg ett tag - och vilka härliga inlägg du gör! Allt om oliver, dina vänner och familj och allt annat. Så härligt att läsa! Tack för att du förgyller min vardag! Dina vänner/familj är lyckligt lottade!

Svar: Herregud vad glad jag blev av din kommentar. Tack så hemskt mkt fina du :).
Linda

2013-03-15 @ 23:49:29
Postat av: Klara

Hej! Vill du sälja din odd Molly knit Grey ?:)

Svar: Hej klara, nej tyvärr är det inget jag vill göra i nuläget. Ha inte använt den mera än en gng så har inte hunnit tröttnat på den ännu :)!
Linda

2013-08-14 @ 11:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design