Lördag

Nästa lördag är vi 18 st(?) som ska ut och bowla och sen ut o äta och för en gång skulle så tänkte jag att jag inte skulle vara ute i sista sekund när det gäller klädsel för kvällen. Så df spenderades förmiddagen bokstavligt talat i ett provrum ute på stan tillsammans med syster.
 
Jag har extremt svårt för att hitta byxor som sitter bra. Antingen är de för stora runt benen eller så är de för små upptill. Provade säkerligen 10 par olika jeans idag och fick faktiskt med mig ett par som va super sköna hem. Lite långa i benen men det får jag leva med.
 
 
En färg jag fastnat totalt för är, korall. En vårig, glad och underbar kulör.  Köpte ett linne i neon korall. Tycker inte färgen på bilden stämmer överens med verkligheten, den är inte riktigt så orange.
 
 
Hittade även en klänning i ngn sorts laxrosa färg som jag faktiskt inte riktigt vet när jag ska använda den. Men den blir säkert användbar i sommar tillsammans med ett par leggings.
 
 
 
Om det nu blir de svarta byxorna och det korallfärgade linnet nästa lörd får vi se men jag har iaf ngt att ha på mig ifall det skulle krisa på klädfronten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design