Bowling och utekväll

I lördags hade vi en riktigt kul kväll tillsammans med  vänner. Först ut va det bowling därefter mat på harrys där vi sedan fortsatte våran kväll.
Väldigt kul att träffa våra vänner som vi dessvärre inte träffar så ofta som man egentligen skulle vilja. Men det är ju så att tiden rullar på och alla har fullt upp med sitt. Lama ursäkter egentligen men det är tyvärr så men vi uppskattar tillfällena desto mer när vi väl ses.
 
En kväll med god mat, god dricka, vänner, kul sällskap, dans och så mkt skratt så man nästan kissar på sig. Ja jag vet inte hur mer nära man kan komma en perfekt kväll!
 
 
På våran bana var det jag som vann och av alla kom jag på 5:e plats av 18 och det va inte så illa pinkat tycker jag.
 
"En redbull vodka med två sugrör tack! "Jag och min fina Johanna har haft en hel del påhitt under våra vänskapsår.
Johanna är en man aldrig har tråkigt med. Hon kan liva upp de mest gråa dagar bara genom ett telefonsamtal. Och att lyssna på hennes historier med en inlevelse utan dess like kan få vem som helst att vika sig av skratt. 
Hon är min vapendragare och den vänskapen vi har värdesätter jag extremt högt. 
 
 
Harrys Toast och en av mina favoritdrinkar - Rosa pantern.
 
 
Bjöd på en sjö av iphonebilder, den ena sämre än den andra, som ni kan se.
Hur som haver så va det en sjujädrans trevlig kväll och nu har jag bara en fråga.
När är det dags nästa gång?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är den finaste <3 Så glad att jag har dig som vän i mitt liv!!

2013-04-07 @ 12:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design