Semesterkänslan är tillbaka

Vaknade till strålande sol idag och att värmen va tillbaka. Underbart!
Vi började dagen med ett besök på Riccardos för lite italiensk glass. Jag va där för första gng i onsdags och jag har redan hunnit skapa mig ett beroende. Himmelskt god glass som måste prövas om man befinner sig häromkring.

Vi tog även med oss två förpackningar glass hem så vi klarar dagen utan problem.

Som sagt solen, värmen och därmed semesterkänslan är tillbaka och jag har nu parkerat mig i en solstol för lite läsning. Är det semester eller är det semester?!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Roligt att du är igång o bloggar ign, din inlägg hr varit saknade :)

Svar: Tack, vad kul att du tycker det :)
Linda

2013-07-27 @ 22:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design