Odd molly spaning

Så fort vi fått ordning här hemma så ska här in lite härliga vårfärger i form av dittan och dattan. Längtar så efter våren, efter sol, vårblommor, ljus, torr asfalt för att inte tala om lukten av asfalten när solen skiner på den. Längtar efter grönt gräs och doften av nyklippt gräs. Längtar efter att slippa bylsa på sig en massa kläder innan man går utanför dörren, lite tunnare kläder och vårskor. Men antar att vi får nöja oss med att längta lite till innan det väl är dags.
 
Tills dess får man göra lite spaningar på vårnyheter över it.
Dessa Odd mollys kommer från countrydreams och hade kunnat få flytta in i min vårgarderob.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Christine

Åh, den översta gillade jag! När jag nått min målvikt så har min käre sambo lovat att jag ska gå en OM-kofta. Denna kanske vore nåt att jobba förr :)

Svar: Helt rätt!=)! Dem är så fina =)!!!
Linda

2013-01-18 @ 20:26:07
URL: http://kirsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design