Köksrenovering

trots en jätte fin jul så förstörde vi julmyset lite här hemma då vi satte igång med våran köksrenovering. Väggar och tak revs, golv revs upp och den gamla köksinredningen slängdes ut.
Alex och hans pappa har jobbat konstant i två veckor med allt.  Jag har sagt det innan men jag säger det igen, jag är sjukt imponerad av hur jädrans händiga dessa två är.  De kan ta mig tusan allt.
 
 
Man kan säga att vi bott på en byggarbetsplats under dessa veckor. Och att inte ha ngt kök med vatten osv har inte varit det jobbigaste. Nej det absolut jobbigaste har helt klart varit att bo så stökigt som vi gjort och dessutom skitigt, allt detta byggdamm som sprider sig överallt.
Men det kommer helt klart vara värt det när allt är klart.
 
Än är det dock en bit kvar men vi har kommit en bra bit på vägen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan tänka mig att d e bra jobbigt o bo på en renoveringsplats, men som du säger den som väntar på ngt gott ;)

2013-01-11 @ 19:45:47
Postat av: Emelie Jalonen

usch ja, jag förstår precis. Men de är helt klart värt det!

2013-01-12 @ 08:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design