Betongtapet

Är just nu väldigt inne på att ha en betongtapet i vardagsrummet. Tycker det är rätt snyggt och stilrent. Frågan är bara om det blir snyggt att ha det på den väggen där då det inte är en heltäckande vägg.  Vad tror ni?
 
Denna bilden är lånad från ett av mina favorit album på SR (haga 26) hon har oxå en av mina favoritbloggar.
 
Bilden är från concretewall
 
Från mrperswall
 
Från yourwallpaper
 
Gillar verkligen betongtapeterna. Kanske kan tyckas va lite kallt, men svart vitt och grått är ju det som gäller hos oss. Samtidigt går det ju alltid att värma upp ett rum med färger på tex kuddar, plädar, ljus, löpare, tavlor med mycket mera....
 

Kommentarer
Postat av: Christine

Kör bara kör! Galet snyggt ju!

2013-01-18 @ 20:23:35
URL: http://kirsten.blogg.se
Postat av: Stina

Vi har en betongtapet på en liten vägg hemma. Vi tycker det blev riktigt snyggt =) Så kör på bara!

2013-01-21 @ 07:20:30
Postat av: Linda

Vi har också en betongliknande tapet som fondvägg i vårt vardagsrum och den trivs vi väldigt bra med.

Kram Linda

Svar: Har du kanske ngn bild på den väggen i bloggen ?=) Jag tycker det e super fint med betongtapet, så mitt mission just nu är bara att övertala sambon att han oxå tycker det ;)! Kram
Linda

2013-01-22 @ 14:37:54
URL: http://hemochtrevligheter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design