Fredagskväll

Den här veckan har jag känt mig rätt positiv, det mesta ha känts positivt, jag har inte behövt att låtsas utan positiv på riktigt. Vilken härlig känsla.
 
På tal om härlig känsla... fredagskänslan, underbar.
 
 
Ikväll blev det, som hos så många andra på fredagar, tacos. Vilket inte alls va tänkt från början men då ingen av oss orkade åka och köpa lax som vi skulle gjort så fick det bli tacos.
 
 
Jag är inte så förtjust i just tacokrydda, så det blir mer grönsaker än köttfärs. Och hårt tacoskal och tacosås får ett stort NEJ.
 
Lilleman valde själv vad han ville ha och då blev det yoggi.
 
 
Oliver har hoppat i säng för en stund sen och jag o alex har intagit soffläge.
Fredagskvällar här hemma brukar inte vara speciellt länge då vi påminner om ett par pensionärer och går och lägger oss rätt tidigt. Men det är underbart med fredagkvällar så länge det varar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design