Måndag

Första dagen på den här veckan är nu avklarad och nedräkningen till lite ledighet har börjat på allvar. Det ska bli extremt skönt med lite ledigt dels för att sömnen är det närmaste obefintlig på nätterna och för att jag är oerhört tankspridd och behöver nog en paus för att rensa hjärnan lite.
 
Har svårt att förstå att julen står runt hörnet då jag inte känner ngn direkt julkänsla. Mycket beror väl på vintern som inte kommer och oxå på att jag inte riktigt hunnit reflektera över det. Kanske att man får lite julkänsla när man väl blir ledig sen.
 
Som sagt nedräkningen har börjat, fyra dagar kvar.
 
Förra graviditeten med O blev jag svullen rätt tidigt men hittills verkar jag sluppit det, trodde jag.  Kollar jag på de här bilderna som togs i helgen så syns det att ansiktet blivit lite rundare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design