Fikadate

Ha varit en riktigt tröttsam och ensam vecka då Alex varit i Tjeckien och jobbat. Är inget större fan av att vara ensam hemma, speciellt inte att sova ensam och nu är det ännu värre eller ännu tyngre kanske jag skulle säga.
Så i eftermiddags var det extra roligt att jag och Olli fick finbesök av Karin och kajsan, ngt både jag och O sett fram emot.
 
Lilla K har lärt sig att krypa nu, stora tjejen!
 
Älskade barn <3
 
 
O skulle kittla Kajsan hela tiden och till en början tyckte nog k det va roligt men till slut så verkade det som det blev lite för mkt.
 
Det är väldigt roligt att se hur Olli är med de mindre och hur kul han tycker att det är. Men han har lite svårt att förstå att de klarar inte riktigt av att leka med allt som han vill. Han ville tex att Kajsa skulle följa med själv upp på hans rum och leka med bilar, vilket är lite svårt.
 
Nu kommer snart mitt stora hjärta hem och ikväll blir det julfirande ute i helmershus.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design