Lekstuga

Oliver har en lekstuga här hemma men den är så otroligt sunkig och ful. Tanken är väl egentligen att vi hade tänkt att göra i ordning den så att de blir riktigt fin. Men än så länge har vi inte riktigt haft varken tid eller ork för det.
 
Samtidigt som jag tittat runt för lite lekstugeinspiration på nätet så kom jag över en sida där de hade sjukt fina lekstugor.
 
 
 
Så gullig! Tyckte den va klockren men sen tittade jag runt lite till och hittade den perfekta, som det praktiskt taget står Oliver på.
 
 
Klart han måste ha en carport!!!! Vet inte vad jag tänkte innan. Vart ska han annars parkera alla sina fordon han har?! Så gott folk en sån här står på olivers önskelista (läs kanske mer mammas).
 
Dessa finingar hittar ni på www.legehytten.dk där också bilderna är lånade.
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

ÅÅH! En carport! Så himla tuff lekstuga! Sån får Sigge önska sig i present om några år ;)

2013-08-19 @ 19:51:23
URL: http://sandrasss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design