lampor

Som alltid vid den här tidpunkten på året så får jag en enorm lust att göra om här hemma och köpa massa nytt. Man kan ju tycka att jag tröttnat på renoveringar och dylikt lite nu med tanke på att det fortf hålls på för fullt utomhus. Men nu är det så att jag tröttnat på just den renoveringen och vill göra ngt nytt inomhus istället.
Nej men några större renoveringar på insidan får vänta lite tills vi är klara med utsidan.....
Men köpa nytt behöver man ju inte vänta med, eller hur?!
 
Är det något vi verkligen behöver nytt här hemma så är det lampor. Massvis med nya lampor. En till hallen, ngn till köket,ngt sorts ljus vid soffan och lite nya lampor till fönsterna.
Jag har några favoriter men vet inte riktigt om de blir bra?!
Så det är himla tur att jag har en vän som är lite av en lampexpert som jag kan ta hjälp av. Tror att hon får ta och komma hit och kolla lite om mina favoritlampor går att ha där jag vill ha dem.
 
fly från kartell , en vit vill jag ha. I hallen? Två st ovanför matbordet? Borta vid soffan?
 
 
 
Flowerpot skulle jag vilja ha i ett av mina fönster i vardagsrummet, men frågan är om den inte blir för fisig där?
 
 
Flowerpot pendel, två st ovanför köksön?
 
 
Finns så många snygga lampor och vi behöver som sagt en hel del, vet inte riktigt vart man ska börja bara.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design