Valborgsmässoafton

Godmorgon!
 
Fick bli en vabdag till för oss i dag trots att jag egentligen tycker att han ser ut att vara redo för dagis då han är precis som vanligt. Men då han hade feber hela dagen igår och då tempen visar att han fortf har lite feber så får han stanna hemma idag oxå.
 
olli upptäckte för några dagar sen att han har en båt. Lycko han!
Va uppe inatt en stund men det lilla livet så idag är jag inte jätte pigg men inget som inte några koppar kaffe kan bota,
 
 
Valborgsmässoafton idag, ska ni hitta på ngt kul? Titta på ngn majbrasa kanske? Det första jag tänker på när jag hör Valborg är Madicken och när de är vid en majbrasa och hon har sina nya sandaler. Och den där sången, vad den nu heter, Vintern rasat ut bland våra fjällar... Det får mig att tänka på valborg.
 Förra året minns jag att det va jätte fint väder då vi va på inflyttningsfest hos K o N och vi kunde sitta ute på deras baksida. Det blev kallt när solen gick i moln, men det va åtminstone sol och klänningväder. Lite skillnad på vädret vi har idag. Får hoppas att det blir lite varmare och framför allt inte regnar framåt dagen då säkerligen många ska fira valborg och kolla på majbrasor.
 
Jag gillar valborgsmässoafton, tycker det är en fin högtid men idag kommer det inte bli ngt firande för vår del möjligen med ngt lite godare i matväg men annars så blir det inget speciellt.
Hoppas ni andra får en bra dag och en trevlig Valborgsmässoafton!
 

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej Linda!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,
Emilie
Hittarecept.se

2013-04-30 @ 11:53:02
URL: http://www.hittarecept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design