Tristdag

Veckans mest meningslösa dag...tisdag. De här dagen har gjort skäl för det kan jag be att få tala om. Grå, trist och allmänt seg. Kände det redan när jag steg upp att den här dagen skulle bli allt annat än rolig.
Hade ingen som helst lust att gå utanför dörren i morse utan ville mest ha myskläder och krypa ner under en filt och vräka i mig onyttigheter. Tyvärr går det ju inte alltid göra det man vill, men man kan ju alltid kompromissa. Så lite av myskläder fick det bli iaf och filt det ha jag på jobbet. Hade även tänkt att ta med en påse polly till jobbet men där tänkte jag att där fick jag faktiskt dra gränsen.
 
Converse,leggings och en skjortklänning som jag inte använt sen strax efter att Oliver kom till världen därav sitter den slappt och skönt. Myskläder i all ära men fin det kände man sig knappast idag, men är det mysväder så ska det va myskläder. Och jag hävdar fortf det att converse är så mkt snyggare på alla andra, jag kan inte bära upp det hur mkt jag än vill - det är helt enkelt inte jag.
 
 
Är inne i en rätt låg och deprimerande period just nu. Har tappat allt va motivation heter, till nästan allt. Känner bara att jag vill att dagarna ska gå. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att få tillbaka allt, dvs motivation, ork, lust och humöret. Det enda sättet är väl bara att låta dagarna gå helt enkelt, ngn dag vänder det ju. Efter mörkret kommer ljuset sägs det ju, får väl lov att tro på det.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Jalonen

Samma här, men kanske bero på att våren ta sån tid på sig!!
Det är bara att bita ihop och hoppas humöret kommer tillbaka illakvickt!!! Kraaaam Linda!!!

2013-04-24 @ 09:18:46
Postat av: Sandra

Håller tummarna för att det bara säger svich o så är vår/sommarvärmen här, m härlig dagar i solen o ljumma kvällar m mumsigt rosevin ;):) Kram!

2013-04-24 @ 19:28:24
Postat av: Sofie

För det första så är du inte ensam om känslan att inte klä i converse... Jag tycker också att ALLA (och det är ju alla för alla har ju minst ett par!) är snygga i dem utan jag :/

Sen tycker jag att du ska, för att pigga upp dig, först och främst komma ut på promenader... det behöver inte vara nån svettig milsrunda, utan en skön och avkopplande promenad för DIN skull! Sen försöker jag ofta när jag är lite nere fundera på vad jag kan göra för nåt litet för att få min sambo eller dotter på extra bra humör... behöver inte va nåt stort, men gör jag det där lilla extra så mår jag bra och dom bra... och det känns bättre:)

2013-04-25 @ 11:21:28
URL: http://www.sosi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design