Önskelista

Har inte varit en jätte rolig natt med överdrivet mkt sömn. Oliver ha varit ledsen och extremt orolig av ngn anledning. Mellan halv två och halv sex ha vi sovit och jag känner mig som en vandrande zombie och oliver ha ett tålamod som inte är att leka med. Känner på mig att det kommer bli en låång dag.
Tur att Alex kommer hem idag. Han är extremt saknad. Oliver ha frågat efter han flera gånger och inatt va det många pappa rop.

Så fort Alex kommer hem ska han få se min önskelista till USA.
För det roade jag mig med inatt, att ta fram en önskelista inför USA resan, en lika lång lista som det va natt.

Något annat som står högt på min önskelista för saker är en kitchen aid. En vit sådan då jag tröttnar lätt på färger. Men en kitchen aid lär få stå kvar på önskelistan ett tag då det inte är ngn prio ett just nu. Åtminstone om du frågar ngn annan i detta hus ;).

Nähä nu ska jag sluta tycka synd om mig själv pga sömnbrist och ta tag i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design