Måndag

Efter en fin helg med kalas, god mat tillsammans med våra familjer och den roligaste nyheten på länge så är det nu dags för ny vecka och måndag igen.
Den här veckan bjuder på förutom jobb, lunch och kvalitetstid med Johanna, en jkpg tripp med mamma och ett  tandläkarbesök. Det sistnämnde är inget jag jublar över då jag inte är ett stort fan av just tandläkare men det är ett ont måste.
 
Tillbaks till den glada nyheten, Oliver har fått en liten kusin. Karin och Niclas lilla skatt beslutade sig nämligen för att det va dags i fredags. En sån perfekt liten flicka och idag fick jag chansen att träffa henne och jag är helt och hållet kär! Stort G R A T T I S igen till den fina lilla skapelse ni har fått♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack fina du! Ska hälsa från lillan att hon längtar efter lite gos!

2013-04-16 @ 11:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design