Kubus by Lassen

Ljusstakar och ljuslyktor är ju ngt man  A L D R I G kan få för mkt av i hemmet, inte om du frågar mig iaf.(frågar du däremot alex så skulle han nog inte hålla med) Det finns så många fina och tända ljus är ju en sådan stämningshöjare, riktig myskänsla.
Har haft ögonen på en ljusstake ett tag nu som jag gärna skulle vilja se här hemma.
 
Kubus 4 by Lassen
 
 
 
Har haft ögonen på en svart länge men har nu även fått upp ögonen för den vita. Båda är superfina och skulle sitta som en smäck på diverse platser här hemma. Den svarta på bordet och den vita i köket, 
 
 
Vilken tycker ni är finast?
Jag velar hela tiden men tror nog att den svarta smäller högre just nu.
 
Så en svart kubus 4 by Lassen står högt på min önskelista just nu, ifall det va ngn som undrade.....
(bilderna lånade från Svenssons.se)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Superfina. Står på min "önskarlista" också. Vit är ju riktigt fräsch. Hoppas ni kryar på er hemma.
Kram

2013-04-30 @ 13:14:21
URL: http://ecarlssons.blogg.se
Postat av: Sandra

Svart tycker jag! Slå till!

2013-04-30 @ 14:34:10
URL: http://sandrasss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design