Jobbfest

Igår va det lite fest på jobbet, ett nytt konferensrum skulle invigas och det betyder partaj.
Det bjöds på planka, god dryck, music quiz som jag för övrigt vann - heja mig och sedan va det målning av en vägg som stod på schemat. Det blev en väldigt lugn men trevlig tillställning.
 
Jag och stina va de första som utförde konstverk.
 
 
 Det fann en hög olika mallar och vi skulle välja en mall och hålla oss inom den mallen.Jag är inte det minsta kreativ eller konstnärligt lagd. Som ni ser så gick vissa in mer för det än andra. Gissa vilken som är min?! Jag kan ju säga att jag tillhör de andra.....
 
 
Det är kul när det händer lite saker på jobbet och likaså att hitta på saker tillsammans med sina arbetskamrater. Man lär känna varandra på ett helt annat sätt och alla är lite mer avslappnade efter det att kl slår fem och alla slutat.
 
Helt rätt, stjärnan va min.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design