bebismys och hockeyspelande

 
Den här lilla godingen va jag och hälsade på under fm och hennes föräldrar oxå såklart, En fika, lite tjöt med bästa K o N och kajsamys, precis vad jag behöve. Kan inte stirra mig mätt på denna lilla varelse. Fina lilla Kajsa tänk va många pärlplattor du och jag ska göra framöver, var och varannan kan räkna med nya grytunderlägg i julklapp.
 
 
Innan jag begav mig hemåt plockade ja upp Olli hos mamma och sedan va det hockey för hela slanten. Vi bor jämte en skola där det finns en perfekt bandyplan med små mål där det är kanon för de små att spela.
 
utslagen hjälte?!
 
När vi kom in sen så upptäckte jag att han hade feber, eller jag upptäckte inte det utan det va mamma som va här på besök en snabbis ikväll som upptöckte det. 38,8 hade det lilla livet. Det konstiga är att det märks inte på honom, om det inte är närmre 40. Han va förkyld, det märktes och syntes ju. Men hade inte vi känt att han va varm och tagit tempen så hade jag nog inte märkt att han va sjuk.
Det är lite skillnad mot en annan. Jag kan knappt ta mig ur sängen bara jag har 37,7. Och kommer det över 38 så är jag närmre döden.
 
Får hoppas att febern bara är här på en snabbvisit!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design