Tjejhelg på bästkusten

Så va det fredag igen, en lugn och skön hemmahelg väntar vilket ska bli jätte skönt. Känner att jag har en hel del på min to-d-list som jag ska pricka av den här helgen. Det ska tränas, storstädas, bakas och andra saker som måste göras. Ser faktiskt fram emot att ha en riktig fixarhelg.
 
Nästa helg däremot bär det av till bästkusten och halmstad med mina fina vänner. En hel helg med shopping, god mat och dryck med mina favoriter, kan knappast bli bättre. Ska bli så underbart att komma iväg med tjejerna och bara ha riktigt riktigt roligt. För är det ngt vi kan och vet, så är det att ha roligt. Skrattmusklerna kommer få sig en riktigt omgång ;)!
 
 
 




 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design