Söndag

Sjukt va en helg springer iväg fort, ok helgen är inte slut än men det är ju ändå redan söndag.
 
Gårdagen försvann lika fort som den kom. Började lördagen med träning, gick på ett pass som va lite latinoinspirerat och det va riktigt roligt. Roligt att pröva ngt annat som man inte brukar gå på i vanliga fall, sen va ju musiken kanon!
Efter passet å dusch osv blev det en fin fika hos världens bästa Karin. Sedan fortsatte dagen på hemmaplan med diverse småfix och lördagen avslutades med filmmys. Snow white and the huntsman kollade vi på och jag gillade den, störde mig dock på (läs inte vidare om du inte vill veta) att man inte fick veta vilken av killarna/männen hon valde. Ja menar hallå lätt, the huntsman!
 
Och så va det söndag.
Lite senare idag ska Alex iväg på fotboll och heja fram IFK till en vinst medan jag ska iväg och kolla på hockey. Tills dess ska jag kolla sr efter lite inspiration till köket.
Trevlig söndag!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Oskar

Helt rätt :)

2012-09-19 @ 19:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design