Söndag

Redan söndag?! Vad händer egentligen, ha knappt hunnit varva ner innan det återigen är dags för en ny vecka.
Kom hem så sent i fredags efter frisörbesöket och då blev d bara lite mat och en film innan det va dags för sängen. Kollade förresten på nya falk filmen. Gillar de filmerna ändå trots ett sjukt jäkla dåligt skådespeleri.
 
 
Har förresten efter en helg som brunett bestämt mig för att jag nog ska vara blond ändå. Känns inte alls som jag det här. Men nu vet jag det. Kommer dock inte färga tillbaka det ännu utan jag kommer göra det blondare till våren igen.
 
Lördagen försvann på ikea o a6, blev dock inget shoppande då ja inte fann ngt som föll mig i smaken, vilket är väldigt lustigt. Sjukdom på gång?! Förutom några kuddfodral på Village som jag ångrar att vi inte köpte hittade jag INGET.
Igår kväll hade vi en riktigt mysig kväll. Vi tände som sagt en brasa och några ljus och gjorde en djupdykning i vinflaskan. Satt och pratade om allt mellan himmel och jord förutom sånt som va jobbrelaterat ( ha varit mkt av den varan på sistone). Gick oxå igenom plocklistan från ikea där vi ritade upp vårat kök igår. Kommer bli såå bra kan jag be att få tala om!
 
Idag är det inte mkt på schemat mer än fix här hemma och ett besök på mio där vi förhoppningsvis kommer få med oss ett bord hem.
Trevlig söndag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker du är fin i nya hårfärgen Linda :)

Svar: tack malin va snällt av dig =)!
Linda

2012-09-30 @ 19:34:56
URL: http://moojliin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design