Nu går vi mot mörkare tider

Som sagt lite förändring. Ha funderat länge på att bli brunett och nu va jag bara tvungen att få det ur systemet...

Tre timmar och en kvart tog det då vi va tvungna att göra om det med nya och fler slingor för toningen bet inte på mitt hår och min ljusa kalufs lyste igenom.

Färgen är jätte fin men jag har inte riktigt bestämt mig för om det är fint på MIG.Känner fortf inte riktigt igen människan som glor tillbaka på mig i spegeln.
Har även bokat en klipptid om några veckor då det ska kapas en del.
Ja gott folk här sker d förändringar på löpande band...



Kommentarer
Postat av: Linda

Smaken e som baken... Men blond e alltid blond ;)

Svar: haha ska ja ta d som att du tycker att jag ska va blond och inte brunett ;)
Linda

2012-09-29 @ 14:01:18
Postat av: Marie

Jätte snyggt!!!

Svar: Tack =)!
Linda

2012-09-29 @ 16:04:46
Postat av: im

ritkgit fint..men så är det när man grån från så ljust till mörkare...el från mörkt till ljust..man känner inte igen sig själv...jag kände mig helt konstig när jag gick från mörkt till lite ljusare...men du passar riktigt fint i det iaf.


Svar: Tack snälla du :)
Linda

2012-09-29 @ 19:21:24
Postat av: Anna

Snyggt!

Svar: Tack =)
Linda

2012-09-29 @ 20:21:45
URL: http://overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Emelie Jalonen

De tyckte jag du passade jätte bra i! skit snyggt!!!

Svar: Tack så jätte mk=)
Linda

2012-10-01 @ 13:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design